K O N F E R E N C J E   W   P A Ł A C U

Myślisz o organizacji spotkania firmowego, wyjazdu integracyjnego czy szkolenia w niepowtarzalnym otoczeniu i wyjątkowym miejscu? Wykorzystaj walory naszego  Pałacu****, położonego z dala od zgiełku miasta, wśród lasów i w otoczeniu pięknie utrzymanego kompleksu ogrodowo – parkowego z VII wieku, z prywatnym jeziorem oraz traktami spacerowymi…
W stylowych wnętrzach stworzyliśmy bardzo funkcjonalne Centrum Szkoleniowo – Konferencyjne, w wyjątkowym otoczeniu organizujemy pobyty konferencyjne, sympozja, kongresy, wystawy promocyjne. Sale konferencyjne od 20 do 150 miejsc, profesjonalny sprzęt audiowizualny i wykwalifikowana obsługa zapewnią komfortowe warunki pracy.
Nasza oferta obejmuje organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych – m.in. konferencji, prezentacji, szkoleń i spotkań integracyjnych.  Profesjonalna obsługa zapewnia sprawny przebieg spotkań, a stylowe wnętrza luksusowego hotelu dodadzą im prestiżu.

s a l e   p a ł a c o w e

Możemy zaproponować Państwu uroczystą kolację dla jednocześnie około 200 osób w różnych salach połączonych ze sobą. Zapewniamy piękny wystrój, obrusy w kolorze beżowym lub écru oraz pokrowce na krzesła w tej tonacji.
Na Państwa przyjęcie weselne przygotujemy sale według poniższych ustawień stołów:

(I) Konferencyjna

znajduje się na drugim piętrze, dostęp windą lub schodami, klimatyzowana, wyciszona
kinowe 70 | szkolne 50 | litera U 50

(II) Hall

ze względu na jego centralne usytuowanie jest to idealne miejsce do organizacji prezentacji czy prelekcji
kinowe 100

(III) Kryształowa

sala wśród zielonych roślin, nie ma możliwości jej zacienienia
kinowe 40 | szkolne 30 | litera U 26

(IV) Oranżeria

najpiękniejsza ze wszystkich sal, idealna na koncert z miejscami siedzącymi
kinowe 150 | litera U 60

(V) Kominkowa

kameralna sala z prywatnym tarasem i widokiem na Park i jezioro
kinowe 30 | szkolne 20 | litera U 20

(VI) Rycerska

sala na najniższym piętrze z tarasem i bezpośrednim wyjściem do ogrodu
ustawienie: kinowe 40

GASTRONOMIA

OBIAD SERWOWANY

Obiad lub kolacja serwowane, 3-daniowe: zupa, danie główne, deser, woda niegazowana z cytryna i miętą, kawa & herbata.

OBIAD W BUFECIE

Obiad lub kolacja podane w bufecie, 2 pozycje do wyboru z zup, dań głównych i deserów, ponadto woda niegazowana z cytryną i miętą.

KOLACJA UROCZYSTA

Kolacja uroczysta serwowana 4-daniowa: przystawka, zupa, danie główne, deser. Bufety: zimne, ciepłe, słodkie.

BUFETY

Bufety zimne, ciepłe i słodkie, po kolacji, przez cały czas trwania Państwa przyjęcia.

LIVE COOKING

Specjalnie dla Państwa poszczególne dania może wyserwować Szef  Kuchni. Możemy też przygotować pokaz kulinarny.

GRILL & OGNISKO

W ciepłe dni na Państwa życzenie przygotujemy grill z różnymi mięsiwami, pieczonym prosiakiem, żurkiem w chlebie, piklami, sałatkami a także piwo z nalewaka.

Przerwa kawowa

Wybierz dla swoich gości najbardziej odpowiednią: słodką ( kawa / herbata w bemarach | woda mineralna | soki owocowe | mini ciasta | ciastka kruche) lub słono-słodką (słodka + kanapeczki | tartinki | pikle. Przedłuż ją na cały dzień o 100% ceny.

Muzyczna atrakcja

Na Państwa życzenie zamówimy skrzypka, trio smyczkowe, lub pianistę.

Nie tylko dla Pań

Zapraszamy w wolnym czasie do skorzystania z szerokiej gamy zabiegów w Hotelowym SPA.

Nie tylko dla Panów

Zapraszamy w wolnym czasie do Hotelowego Drink Baru. Posiadamy szeroki wachlarz dobrych whisky, koniaków i win.

Wyposażenie Sal Konferencyjnych

Bezpłatne: projektor, ekran, flipchart, nagłośnienie, TV, DVD, mównica, WiFi. Dodatkowo płatne: scena, obsługa techniczna.

W Y N A J E M   T E R E N U

metraż 78 300 m2
Wynajem całości terenu Parku, terenu leżącego w obrębie ogrodzenia, wraz z jeziorem

metraż 15 400 m2
Teren płaski, trawiasty, dojazd drogą betonową, prąd.
Wynajem tzw. pola golfowego, najlepszy na organizację imprez pracowniczych do 2000 osób, istnieje tutaj możliwość ustawienia sceny, kilku namiotów lub zadaszeń. Jest to teren płaski, trawiasty, dojazd drogą betonową.

metraż 11 000 m2
Wynajem terenu przy Pałacu, najlepszy na organizację imprez  do 300 osób, istnieje tutaj możliwość ustawienia namiotu. Jest to teren płaski, trawiasty.

metraż 199 200 m2
Teren ten leży poza obrębem ogrodzenia, najlepszy na organizację wypraw na quadach, atrakcji sportowych typu podchody. Teren zalesiony, pagórkowaty.

DZIEŃ DZIECKA

Impreza dla około 2000 osób. Atrakcje wynajęte dodatkowo. Dwa stanowiska grillowe.

KONCERT VADIM BRODSKI

i Królewska Orkiestra Symfoniczna

IMPREZA PROMOCYJNA

Impreza dla około 300 osób.

IMPREZA FIRMOWA

Impreza dla około 1500 osób. Dwa namioty. Stanowiska cateringowe. Atrakcje sportowe. Gwiazda muzyczna.

Wyślij nam @

    Warunki organizacji spotkania firmowego

    Rezerwacja Zamówienie musi być zgłoszone w formie pisemnej | Warunkiem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 20% przewidywanych kosztów | Do 30 dni przed rezerwacją, Zamawiający zobowiązany jest uzupełnić zadatek do 80% przewidywanych kosztów Zamówienia.

    Anulacja W przypadku braku wpłat zadatków, Hotel ma prawo do odstąpienia od organizacji przyjęcia | Zadatek w wysokości 20%  przewidywanych kosztów – jest bezzwrotny w każdym przypadku anulacji | Jeżeli anulacja nastąpi na mniej niż 30 dni przed planowaną organizacją przyjęcia, Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia 80% planowanych kosztów całości zamawianej usługi.

    Skontaktuj się z nami

    Telefon: 94-3161227
    Telefon: 94-3161442

    E-mail Recepcja: recepcja@bursztynowypalac.pl
    E-mail Dział Sprzedaży:
    biuro@bursztynowypalac.pl

    Adres: Strzekęcino 1
    76-024 Świeszyno, k/Koszalina
    woj. zachodniopomorskie | Polska

    Umów się na spotkanie:
    tel. 94-3161227
    biuro@bursztynowypalac.pl

    Hall (100m2)

    To serce Bursztynowego Pałacu. Elegancki hall z podestem, pomieści do 100 osób siedzących.

    Oranżeria (57m2)

    Widowiskowa przeszklona przestrzeń z bezpośrednim widokiem na ogród, może pomieścić  do 60 krzeseł w rzędach, lub do 50 przy stolikach.

    Sala rycerska (94m2)

    Ta największa sala położona na najniższej kondygnacji, pomieści do 60 miejsc w rzędach lub do 45 przy stołach.

    Sala Kryształowa (132m2)

    Najpiękniejsza, na codzień część restauracji – na potrzeby spotkań może pomieścić do 150 krzeseł w rzędach lub 110 przy stołach

    Sala konferencyjna II piętro (67m2)

    Ta sala może pomieścić do 60 miejsc przy stołach lub 80 w rzędach. Idealna do obrad przy zamkniętych drzwiach. Dostęp windą lub klatką schodową.

    Sala kominkowa (41m2)

    Ta kameralna sala z indywidualnym tarasem i widokiem na jezioro pomieści do 40 miejsc w rzędach, lub 25 miejsc przy stołach. Znajduje się najbliżej wejścia, tuż przy recepcji hotelu.

    Night Club (148m2)

    Ten nocny klub jest idealny do spotkań w luźnej atmosferze. Przy stolikach może się pomieścić do 50 osób.